יום רביעי, 18 בינואר 2017

מה זה טיפול חמשת אלפים ומה הוא כולל


מה הוא טיפול חמשת אלפים לרכב הביתי

טיפול חמשת אלפים הוא סוג של טיפול לתחזוקת הרכב, המבוצע כל חמשת אלפים קילומטרים. טיפול חמשת אלפים הוא טיפול לרכב אשר מוודא כי הרכב נמצא במצבו האופטימאלי. קיימים אנשים אשר מבצע טיפול רכב מדי חמשת אלפים קילומטרים של נהיגה, כמו גם מדי עשרת אלפים קילומטרים ואף 30 אלף קילומטרים. תדירות הטיפול תלויה בסוג הרכב, שנת ייצורו ודרישותיו. במאמר הבא נפרט מה כולל טיפול חמשת אלפים לרכב הביתי.

מה כולל טיפול חמשת אלפים לרכב הביתי


·         החלפת עזרים: בעת ביצוע טיפול לרכב מדי חמשת אלפים קילומטרים, נדרשת החלפת עזרים של אביזרי הרכב השונים. במהלך החלפה זו מוחלפים כל חלקי הרכב החשופים לבלאי מוקדם, דוגמת פלאגים, פלטינות ופילטרים שונים.

·         החלפת נוזלים: טיפול לרכב כולל גם החלפת נוזלים תקופתית. במהלך טיפול חמשת אלפים, המוסכניק מוודא כי כמות הנוזלים והשמנים ברכב הינה בהתאם לנדרש. חשוב כי הנוזלים יהיו בטווח הראוי – לא מעט מדי ולא יותר מדי מן הכמות הדרושה.

·         בדיקת תקינות הרכב: טיפוללרכב במוסך מקצועי כולל גם בדיקה של כל מרכיבי הרכב, לרבות אביזרי הבטיחות. בבדיקה זו נבדקת תקינות הבלמים, ההגה, מוט ההילוכים, המגבים, הצמיגים ומתלי הרכב.
·         כיוון: הרכבים הישנים יותר זקוקים פעמים רבות לכיוון מחודש של מערכות הרכב מבדיקה לבדיקה. מרבית הרכבים החדשים בשוק אינם זקוקים לכיוון משמעותי.


בצעו טיפול חמשת אלפים לרכבם רק במוסך מורשה


אנו ממליצים לבצע כל טיפול לרכב רק במוסך המורשה לעבודה על רכבים פרטיים. בעת ביצוע טיפול חמשת אלפים לרכב, קיימת חשיבות רבה לתקינותו של הרכב בעת יציאתו מן המוסך. מוסך מקצועי ואמין ידע לתקן ולתחזק את הרכב היקר לכם בצורה הטובה ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה